min hjälte

Här i Tuakau är allt bara bra, vi har långhelg vilket är jätteskönt. Alla mina exam är över och allt är bara allmänt bra. Idag, lördag, har vi hjälpt min storasyster Shannon att flytta till ett större hus, kalabalik kalabalik, men nu är allt klart. De fick inte ha hund i nya huset, så därför har jag fått ta över honom under året som jag är här :) Han är min hjälte. Nej men det är väldigt skönt att ha honom när jag är ute och springer eller går, även att bara ha honom att krama om jag känner mig lite nere. Han har världens snällaste ögon och han är min fina vän Rocky.
Imorgon kommer min vän Hanna hit från Sverige och vi ska baka kanelbullar. Det ska bli så mysigt! Det är alltid så skönt att bara prata ut ibland.
Allt är annars som vanligt här på Gibsonroad, livet flyter på och jag har massor med roliga saker framför mig. Vi har haft första mötet för skitripp och balen närmar sig. Oh yees. Hoppas ni alla mår riktigt bra. Min kompanjon Rocky hälsar. xxx

Kommentarer
Postat av: AnneSophie

Spännande bilder i förra inlägget, spännande dagar....Nu har vi fått sommar på riktigt här hemma, helgen har vandrats på vackra Österlen, nu hälsning till Dig från Olofsbo!!

2011-06-06 @ 00:00:07
Postat av: Kirsty

åhhhhhh! vad underbart, klappa på rocky från mig, please???:)xxx

2011-06-06 @ 00:15:01
URL: http://rabarbersoffatevekeps.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej!

Det är alltid så roligt att läsa om hur du har det! <3 och en huuuund! aaaaaaH ;) (familjen strand har ju verkligen blivit rejält hundtokiga på senaste tiden ;) )puss <3

2011-06-19 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0